Dajte kupcu ono što tačno traži na najeksplicitniji način i on je tu da ostane. No, pogledajte trenutni scenarij i znat ćete kako je broj kompanija koje nude isti proizvod / uslugu figurativno “razmazio kupce”.Tržište je preplavljeno izborima, a time tvrtkama postaje još teže privući i zadržati kupce. Najbolje je nabaviti im proizvode / usluge koje traže, a sljedeća najbolja stvar je pružiti im personaliziranu pažnju i tretman koji im dugo ostaje u sjećanju. To se u konačnici može postići “Upravljanjem odnosima s kupcima”, tehnologijom koja vam pomaže da saznate više o kupcima, njihovim potrebama i obrascima kupovine – svime što ih čini vašim! Znajući više o kupcima, možete izmijeniti svoje poslovanje prema njihovim potrebama. Mnoge kompanije su povećale svoju prodaju i zaradu uspješnom implementacijom CRM-a. Prema istraživačkoj kompaniji koja je investirala u CRM, donijela im je do 500% povrata ulaganja, ali ključ uspjeha je njegova uspješna primjena. Mnoge kompanije nisu uspjele ostvariti željenu dobit zbog loše primjene i prihvaćenosti među zaposlenima. Evo 10 koraka koji će vam pomoći da s lakoćom implementirate CRM:

1. Utvrdite potrebu za CRM sistemom

Ako nemate snažan odgovor na ovo jednostavno pitanje, kretanje naprijed samo je gubljenje vremena i resursa. Utvrdite potrebe svog poslovanja od kojih bi imala koristi implementacija CRM-a, a zatim potražite CRM koji vam nudi sve čemu se radujete . Možete pitati članove tima i razgovarati o tome s njima. Njihova razmišljanja i pregledi mogu vam dati bolje ideje za nastavak.

2. Pravilno definirajte cilj

Bez obzira želite li vratiti sve izgubljene kupce ili povećati prihod za 10%, ciljevi mogu biti različiti za različite kompanije. Dakle, analizirajte područja vašeg poslovanja i dajte im prioritet prema potrebi. Pomoći će vam u organiziranom ugrađivanju CRM-a. Vrlo je važno razumjeti kako CRM sistem treba implementirati kako bi udovoljio stvarnim potrebama kompanije. Štaviše, odredite specifične i mjerljive ciljeve koji će se postići implementacijom CRM-a. Ako se ciljevi postave od početka, postaje lakše postići željene rezultate.

3. Prikupite potrebne dokumente

Nakon što definirate problem, saznajte tijek poslovanja i prikupite sve dokumente koji se na njega odnose. Niko ne bi želio promijeniti tok svog poslovanja i otežati stvari. Na primjer: Ako se vaša kompanija bavi prodajom i marketingom određenog proizvoda, morate identificirati detalje u vezi sa stjecanjem novih klijenata, rukovanjem VIP klijentima, upravljanjem zalihama i zalihama, prikupljanjem potencijalnih kupaca i sličnim relevantnim aspektima. Okupljanje takvih dokumenata i politika pomoći će u implementaciji CRM-a na način koji će uroditi maksimalnim prednostima za sva područja vašeg poslovanja.

4. Otkrijte slabe tačke

Otkrijte jaz između vaše trenutne postavke i vaših ciljeva. Provjerite prazninu na kojoj se CRM alat može primijeniti i načine na koje se može premostiti prazninu. U idealnom slučaju CRM stručni savjetnik može provesti analizu umjesto vas. Ali ako je potrebno, to se može učiniti uz pomoć osoblja koji dobro poznaju CRM alat, nakon detaljnog ispitivanja trenutne prakse i očekivanja. Ljudi u organizaciji dobro poznaju probleme i mogu vam pomoći da dobijete više od CRM sistema. Izravno ili iz daljine, svi u organizaciji su uključeni u sistem.

5. Stavite dobru poslovnu praksu ispred CRM-a

Pogrešan unos dobiva samo manjkave izlaze . Bilo koji sistem je po nalogu osoblja koje ga koristi, a CRM sistem može vam koristiti samo ako vaši poslovni procesi pružaju prave podatke sistemu. Ako postoji bilo kakva greška prilikom unošenja podataka, neće doći do željenih rezultata. Izradite određene smjernice ili, ako je potrebno, izmijenite prakse (složene u jednostavne) i primijenite jedinstvene prakse u svim odjelima kako biste ubrali maksimalne koristi. Potrebno je vrijeme da se promjena prihvati i to treba nježno priopćiti osoblju. Što je više spremnosti i prihvaćanja osoblja za CRM, rezultat bi bio bolji i veći.

6. Napravite plan konfiguracije

Uzimajući u obzir funkcionisanje vašeg poslovanja, nacrt plana za implementaciju CRM-a. Plan bi trebao imati detaljan opis svih podataka i postupak putem kojeg će biti usmjereni na vaš CRM sistem. Svako poduzeće ima jedinstveni zahtjev pa izradite plan koji se fokusira na povećanje prihoda. Ako je potrebno, možete zatražiti od CRM dobavljača da izvrši potrebne promjene u alatu kako bi udovoljio vašim poslovnim zahtjevima.

7. Planirajte nesmetan prenos podataka

To je najvažniji korak jer to treba učiniti s potpunom preciznošću, a može se pretvoriti i u fazu zabrane troškova implementacije. Morate jasno komunicirati sa svojim timom o istome jer bi se oni mogli suočiti s fazom zastoja tijekom migracije podataka i na to moraju biti spremni. Svaka vrsta greške prilikom migracije podataka može imati fatalne posljedice za kompaniju, pa se to mora učiniti precizno. Da li vaš domaći zadatak dobro raspravite sa savjetnikom za upravljanje odnosima s klijentima i uzmite li mišljenje članova tima kako bi ovaj postupak bio gladak i vremenski efikasan.

8. Neka svi dijele istu viziju

Kako bi implementacija CRM-a bila uspješna; uključite sve u svojoj kompaniji jer će to ne samo utjecati na prodajni tim već će promijeniti funkcioniranje svih ostalih odjeljenja. Morat će promijeniti način funkcioniranja i naviknuti se na novi CRM alat. Pre izvršenja treba im pružiti odgovarajuću obuku u vezi sa upotrebom; navodeći potencijalne koristi za sve. Treba im reći da im novi partner neće samo pomoći u poslu već i podijeliti radni pritisak i povećati produktivnost! Postavite odgovarajuće resurse i vrijeme za implementaciju CRM alata.

9. Testirajte ga prije nego što se stavi u upotrebu

Vrlo je bitno testirati CRM sistem prije puštanja u rad. Pomaže u provjeri rada, greške (ako postoji) i potrebnih ispravki koje će možda trebati obaviti prije puštanja u rad.

10. Oživite CRM

Nakon pravilnog testiranja i palca tima, CRM alat trebao bi biti spreman za rad. Idite uživo s praskom i u proces uključite svoj tim, kao i više rukovodstvo. Stvorite entuzijazam u svojoj kompaniji u vezi s CRM alatom i motivirajte ih da budu dio promjene. Praćenje i analiza performansi nakon implementacije CRM alata. Zamolite svoje korisnike da podijele svoje iskustvo, kao i mjere za poboljšanje efikasne upotrebe CRM-a.,

Partneri

 Bitrix24 Bloom je službeni Gold Bitrix24 partner u Bosni i HErcegovini, Hrvatskoj, Sloveniji. Mi smo sistemska kuća za integraciju i implementaciju Bitrix24, IT outsourcing i IT savjetovanje. Tim čine stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom. Pouzdani smo partner za naše kupce koji se rado suočavaju s različitim izazovima i primjenjuju ih efikasno i održivo. Kontaktirajte nas za Bitrix24 implementaciju, integraciju, savjete ili obuku na bitrix@bloom.ba ili ovdje:  https://bitrix24.bloom.ba/kontakt/

Leave a Reply

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!