U CRM-u baza znanja predstavlja centralno mjesto sistematizacije znanja koja sadržava informacije o uslugama, odgovore na učestala pitanja, informacije o
procesima, vodič kroz rješavanje problema, itd. Omogućava definiranje pravila pristupa pojedinim dokumentima i/ili kategorijama i kreiranja vanjskog pristupa prema određenom skupu knowledge base
dokumenata. Baza znanja je organizirana kao digitalna dokumentacija raspoloživa kroz aplikativno rješenje.

Koristi se u rješavanju problema ili obradi korisnikovog zahtjeva. Baza znanja omogućuje pretraživanje svih informacija uslugama, odgovorima na uobičajena pitanja, upute, procedure, dokumentaciju te pretraživanje po
ključnim riječima. Kroz bazu znanja moguće je definirati proces komunikacije gdje agent ima wizard-like sučelje koje ga instruira koja pitanja postavlja korisniku i odabire ponuđene odgovore na sučelju koje ga vodi.

U suradnji s drugim sustavima telekom operatora i u cilju bržeg, kvalitetnog i efikasnog rješavanja svih problem korisnika pri korištenju usluga, CRM je povezan sa svim relevantnim sustavima za održavanje korisničkih usluga.
Osim sa sustavima telekom operatora, CRM je povezan s različitim vanjskim sustavima putem web servis komponente CRM sustava za unos i dohvat podataka.

Povezanost s ostalim sustavima omogućava CRM-u dohvat podataka, unos i ažuriranje podataka i postavki kako bi svi koji su sastavni dio održavanja korisničkih usluga dobili sve potrebne podatke.

Leave a Reply

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!