Upravljanje odnosima s klijentima, engleski Customer (Client) relationship management, skraćeno CRM, je poslovna strategija koja se temelji na na filozofiji „kupac je kralj“ tj. kupca stavlja na središnje mjesto. U užem smislu to je računalna aplikacija koja omogućava evidenciju i planiranje svih poslovnih odnosa koje tvrtka ima sa svojim klijentima.

Naknadnom analizom evidentiranih informacija unutar aplikacije moguće je ostvariti prisniji odnos s klijentom na osnovu razumijevanja svih njegovih potreba i brzih reakcija kompanije na postavljene izazove. Klijent se osjeća važnim jer nema “praznog hoda” u rješavanju njegovih zahtjeva a svi procesi se obavljaju brzo i jednostavno što rezultira dugoročnom poslovnom suradnjom i odanošću klijenta.

 

CRM pored svoje osnovne funkcije upravljanja odnosima s klijentima osigurava i određeni stupanj automatizacije svih poslovnih procesa poduzeća koji podrazumijevaju promociju i prodaju proizvoda i usluga.

 

Prednosti Bitrixa24 kao CRM alata

  • Nabavite kompletan pregled interakcija sa prilagodljivim izveštajima i pristupom podacima u jednoj tački.
  • Vizualizirajte prodajne aktivnosti i brže pokrećite put kroz tok prodaje.
  • Napravite trajni dojam pomoću personaliziranih citata i faktura.
  • Snimanje vodi iz mnoštva izvora: web forme, glasnike, e-poruke i društvene medije.
  • Vodi, upravlja i komunicira u pokretu.
  • Stvorite prilike i povežite se na dublji nivo sa negativnim kampanjama e-pošte.

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!