Možete konfigurirati dozvole pristupa svakom odjeljku marketinga za CRM.

Ova je opcija dostupna pretplatnicima CRM +, Standard, Professional plana.

Idite na odjeljak marketinga za CRM > kliknite Više> Dozvole pristupa .

marketingaccess1.jpg

Kako radi

Prije svega, morate konfigurirati uloge. Svaka uloga ima svoja dozvola za pristup. Prema zadanim postavkama dostupne su tri uloge – administrator, menadžer, nadzornik. Alsom možete stvoriti novu ulogu klikom na dugme Create role . Možete preimenovati postojeću ulogu klikom na gumb olovke pored njenog naziva.

marketingaccess2.jpg

Morate dodijeliti uloge zaposlenima ili odjelima. Samo kliknite gumb + ispod naziva uloge da biste dodijelili ovu ulogu zaposleniku ili odjelu.

marketingaccess3.jpg

Zatim konfigurirajte dozvole pristupa za svaku ulogu.

marketingaccess4.jpg

Dozvole pristupa možete konfigurirati za:

  • Kampanje – kreiranje e-pošte, SMS-a, kampanja glasnika i glasovnog emitovanja.
  • Oglasi – pristup Google AdWords i Facebook preusmjeravanju oglasa.
  • Segmenti – pristup bazi podataka klijenta, potencijalnim klijentima i adresama.
  • Sales Boost – stvaranje ponavljajućih ponuda i ponuda.
  • Predlošci – pregledavanje i uređivanje obrazaca.
  • Crna lista – dodavanje kontakata na crnu listu.
  • Start – pristup početnoj stranici marketinga za CRM.
  • Postavke – pristup odjeljcima Podešavanja i dozvole pristupa.
Prema zadanim postavkama, administratori imaju potpuni pristup svim odjeljcima, mogu uređivati ​​segmente i konfigurirati dozvole pristupa CRM marketingu.

Leave a Reply

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!