Skip to main content
Okidači – radnje na strani klijenta koje će pokrenuti obradu statusa. Kada se aktivira okidač, CRM zapis će se dovesti u traženi status, što će zauzvrat aktivirati odgovarajuća pravila automatizacije.

Okidači ne poštuju prethodne statuse u kojima je možda bio CRM zapis. Premještanjem CRM zapisa u viši status neće aktivirati okidači pridruženi nižim statusima, čak iako nikada nisu bili aktivirani za trenutni CRM zapis.

crmautomation2.png

Trenutno su dostupni sljedeći okidači:

  • Promjena odgovorne osobe – okidač se aktivira kada se promijeni odgovorna osoba.
  • Promjena polja – okidač se aktivira kada se promijeni odabrano polje. Za ovaj okidač možete odabrati nekoliko polja.
  • Dolazna e-pošta – okidač se aktivira kada postoji dolazna e-pošta od klijenta.
  • Poruka je poslana – okidač se aktivira kada ste poslali poruku klijentu.
  • Pregledana e-pošta – klijent je pregledao e-poštu poslanu iz CRM obrasca ili e-poštu poslanu pomoću pravila automatizacije “Pošalji e-poštu”.
  • E-mail link klikne – klijent klikne na link u e-mail. Morate dodati ovu vezu kada kreirate okidač.
  • Dolazni poziv – okidač se aktivira kada postoji dolazni poziv klijenta (radi za bilo koji tip telefonske veze).
  • Propušteni poziv – okidač se aktivira kada postoji propušteni poziv od klijenta (radi za bilo koji tip telefonske veze).
  • Slanje CRM obrasca – okidač se aktivira kada klijent na vašoj web stranici ispuni CRM web obrazac .
  • Povratni poziv – možete pratiti kada je klijent ispunio odabrani obrazac za povratni poziv.
  • Uplata fakture – okidač se aktivira kada se faktura vezana za posao plaća ručno.
  • Plaćanje naloga – okidač se aktivira kada je nalog vezan za posao plaćen.
  • Webhook
  • Povratak posjetitelja – ako je klijent kreiran putem CRM web obrasca ili obrasca za povratni poziv s vaše web lokacije, sistem prati kada isti korisnik ponovno posjeti web lokaciju i pokreće akciju.
  • Početna poruka koju je klijent poslao u chat uživo – okidač se aktivira kada klijent pošalje početnu poruku na odabrani otvoreni kanal.
  • Svaka poruka koju klijent pošalje u chat uživo – okidač se aktivira kada klijent pošalje bilo koju poruku na odabrani otvoreni kanal.
  • Resurs rezerviran – okidač se aktivira kada je rezerviran resurs.
  • Dokument je stvoren – okidač se aktivira kada se u ugovoru ili potencijalnoj kartici generiše novi dokument.
  • Dokument otvoren – okidač se aktivira ako je pregledan dokument kreiran na CRM kartici zapisa.
  • Okidači aplikacija – možete koristiti Marketplace aplikacije za kreiranje okidača.

Kako radi

Prvo dodajete okidač u određenoj fazi (status) i postavljate što treba dogoditi da okidač reagira.

Na primjer, kada dobijete novog potencijalnog klijenta, cilj vašeg prodajnog agenta je napraviti ovaj registar potencijalnih klijenata za događaj (CRM web obrazac izrađen je za ovaj događaj). Čim se potencijalni klijent pojavi u vašem CRM-u, konfigurirana pravila automatizacije premještaju ga između statusa u prodajnom lijevku. Može se dogoditi da klijent ispuni CRM web obrazac događaja s prvim statusom u prodajnom lijevku. Šta onda? U ovom slučaju pravila automatizacije koja bi se trebala primijeniti na daljnje statuse postaju pretjerana jer je vaš cilj ispunjen CRM web obrazac za događaj. Evo kada su vam potrebni okidači. Možete dodati okidač = “CRM obrazac za predaju” za konačni status potencijalnog klijenta. Čim klijent ispuni CRM obrazac događaja, okidač reagira i prebacuje vašeg potencijalnog kupca u konačni status. U ovom slučaju, pravila automatizacije za “između statusa” neće se aktivirati.

Jednostavno automatizirajte svoje prodajne procese s Bitrix24 CRM!

Imajte na umu da je opcija Uređivanje u dizajneru radnog toka za pravila automatizacije dostupna samo pretplatnicima Bitrix24 standardnih i profesionalnih planova.
Pravila automatizacije i okidači u CRM-u dostupni su pretplatnicima CRM +, Standardnih i Professional planova. Free , Start + i Project + planovi pretplatnici ne mogu koristiti automatizaciju pravila / okidača u Bitrix24 CRM.

Partneri

Bitrix24 Bloom je službeni Gold Bitrix24 partner u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji. Mi smo sistemska kuća za integraciju i implementaciju Bitrix24, IT outsourcing i IT savjetovanje. Tim čine stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom. Pouzdani smo partner za naše kupce koji se rado suočavaju s različitim izazovima i primjenjuju ih efikasno i održivo. Kontaktirajte nas za Bitrix24 implementaciju, integraciju, savjete ili obuku na bitrix@bloom.ba ili ovdje:  https://bitrix24.bloom.ba/kontakt/

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!