Integrirajte svoj CRM za izvanrednu korisničku uslugu

Upravljanje odnosima s kupcima presudan je dio uspješnog poslovanja. Pružanje izvrsne korisničke usluge važan je dio izgradnje odnosa. Iako se odnosima ne može u potpunosti upravljati softverom, postoje alati koji mogu pomoći, naime Bitrix24 CRM.

Blagodati integracije

Postoje alati koji imaju različite koristi za kompanije u upravljanju odnosima. Na primjer, možete održavati kontakt s mnogim potencijalnim klijentima putem određenih kanala društvenih medija. Drugi alat može biti vaša web stranica ili aplikacija u kojoj posjetitelji ispunjavaju web obrazac. Svaka ima svoje prednosti, ali treba vremena da se njima upravlja zasebno.

Integriranje specifičnih alata poput ovog u jednu centralnu platformu olakšava upravljanje njima. Potrebno je manje vremena i truda za prijavu na račune na društvenim mrežama i pregled web obrazaca ako dolaze na jedno mjesto. To omogućava kompanijama da pojačaju korisničku uslugu pružajući brzi odgovor na upite postojećih i potencijalnih kupaca.

Uz Bitrix24, kompanije mogu integrirati sve svoje alate na jednom mjestu. Ne radi se samo o tome da menadžeru olakšate posao. Sposobnost organizacije i prilagođavanja primljenih informacija pomaže kompanijama da analiziraju podatke i kreiraju strateški plan koji najbolje odgovara njihovim ciljevima.

Ugrađeni CRM alati

Integracija Bitrix24 također je korist za kompanije jer softver ima mnogo ugrađenih CRM alata koji mogu nadopuniti njihove vlastite alate. Zajedno, samo poboljšavaju sposobnost kompanije da pruža izvrsnu korisničku uslugu.

Neki od najkorisnijih alata su:

  • Chat uživo koji se može koristiti kao platforma za komunikaciju s posjetiteljima web mjesta
  • CRM web obrasci kao dodatak ostalim marketinškim naporima
  • Opcija za ugrađenu telefoniju za bolje VoIP opcije

Postoje i drugi rabljeni alati, poput mjesta za vođenje bilješki u kontakt profilima kupaca. Svaki put kad se kupac javi, agenti korisničke službe mogu voditi bilješke i pohraniti prirodu poziva u svoj profil. Snimanje razgovora pomaže menadžerima odnosa da budu u toku sa problemima ili problemima. Tada mogu kontaktirati kupce kako bi bili sigurni da su zadovoljni.

Timovi korisničkih usluga mogu usmjeravati razgovore i razgovore pomoću ugrađenih alata u Bitrix24. Postoje botovi i AI alati koji pomažu u odgovaranju na često postavljana pitanja. Za mala poduzeća koja nemaju radnu snagu za rješavanje svih upita koji im dolaze, ovo može biti posebno korisno.

Prodajni timovi takođe smatraju da su CRM alati korisni jer mogu postavljati kalendare, podsjetnike i voditi bilješke za daljnje pozive. Kad prije sastanka mogu brzo pristupiti informacijama, mogu ući u razgovor sa svim relevantnim informacijama. Bolje znanje pomaže u poboljšanju odnosa i povećanju sposobnosti za pružanje usluga kupcima.

Poboljšanje korisničke usluge

Ako ste zainteresirani za poboljšanje sposobnosti vaše kompanije da pruža izuzetnu korisničku uslugu, isprobajte Bitrix24. Ova softverska platforma dokazala je svoje mogućnosti kompanijama da povećaju efikasnost, organizaciju i privuku vrijedne dolare.

Mnoge spomenute funkcije dostupne su s besplatnom verzijom Bitrix24 , tako da možete isprobati bez brige o velikim ulaganjima. Naši partneri za proizvode dostupni su da odgovore na sva pitanja, pa ih slobodno kontaktirajte ako želite naučiti praktične savjete za poboljšanje korisničke usluge.

Partneri

Bitrix24 Bloom je službeni Gold Bitrix24 partner u Bosni i HErcegovini, Hrvatskoj, Sloveniji. Mi smo sistemska kuća za integraciju i implementaciju Bitrix24, IT outsourcing i IT savjetovanje. Tim čine stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom. Pouzdani smo partner za naše kupce koji se rado suočavaju s različitim izazovima i primjenjuju ih efikasno i održivo. Kontaktirajte nas za Bitrix24 implementaciju, integraciju, savjete ili obuku na bitrix@bloom.ba ili ovdje:  https://bitrix24.bloom.ba/kontakt/

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!