U načinu pregleda Kanban, elemente možete brisati pomoću povlačenja i ispuštanja.

deletecrmel1.png

Ili jednostavno odaberite nekoliko elemenata i kliknite Izbriši .

deletecrmel2.png

Na isti način radi u načinu prikaza liste – trebate odabrati elemente i kliknuti Delete .

deletecrmel3.png

Također, možete izbrisati element otvaranjem njegovog obrasca> klikom na gumb zupčanika> Izbriši .

deletecrmel4.png

Kada trebam izbrisati CRM elemente?

Izbrisani CRM elementi ne dodaju se u CRM analitičke izvještaje, pa budite oprezni i brišite CRM elemente samo kada ste sigurni u to. Na primjer, izbrišite CRM element ako je stvoren slučajno.

Ako potencijalni klijent ili posao sadrže neželjenu poštu, možete ga dodati na listu izuzetaka. Pozivi ili e-adrese s ovih brojeva telefona ili adresa e-pošte više se neće dodavati u CRM.Ako ste iz nekog razloga izgubili posao ili potencijalnog klijenta, nemojte ga brisati. U tom slučaju morate ga premjestiti u neuspješnu završnu fazu (status) da biste dobili ispravan izvještaj i analizirali kvar.

Partneri

Bitrix24 Bloom je službeni Gold Bitrix24 partner u Bosni i HErcegovini, Hrvatskoj, Sloveniji. Mi smo sistemska kuća za integraciju i implementaciju Bitrix24, IT outsourcing i IT savjetovanje. Tim čine stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom. Pouzdani smo partner za naše kupce koji se rado suočavaju s različitim izazovima i primjenjuju ih efikasno i održivo. Kontaktirajte nas za Bitrix24 implementaciju, integraciju, savjete ili obuku na bitrix@bloom.ba ili ovdje:  https://bitrix24.bloom.ba/kontakt/

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!