Skip to main content
Kada nadograditi svoj Bitrix24 račun

Bitrix24 je dragocjen alat za kompanije svih veličina. Pomaže u organiziranju informacija, kreiranju zadataka, nadgledanju upravljanja projektima i još mnogo toga. Sa preko 8 miliona kompanija koje već koriste i vole ovaj softver, očigledno je koristan. Jedna od najboljih blagodati upotrebe Bitrix24-a je ta što ima besplatnu verziju koja je dostupna svima.

Kako znati koja je verzija najbolja za vašu kompaniju? A ako ste već korisnik besplatne verzije, kako znate kada nadograditi na plaćeni račun?

Besplatna verzija protiv plaćene verzije

Većina funkcija na platformi Bitrix24 dostupne su u besplatnoj verziji. Evo nekoliko najboljih karakteristika podijeljenih u kategorije.

CRM

kontakt kartica sa call.jpg

Dio ovog softvera za upravljanje odnosima s kupcima (CRM) uključuje vrijedne alate.

Neke funkcije besplatnog CRM alata uključuju:

  • Neograničeno praćenje olova
  • Neograničeni kontakti, uključujući planove kompanije, i mogućnost izrade profila za svakog
  • Nema ograničenja na broj računa koje možete stvoriti
  • Katalog proizvoda
  • Kanban pogled sa prilagođenim fazama i statusima za svakog klijenta
  • Pogled upravljanja cjevovodom s opcijama pretvorbe jednim klikom
  • Razgovarajte u CRM softveru

Za verzije Bitrix24 uz plaćanje postoje različiti nivoi sljedećih opcija za profesionalne prodajne timove:

  • Postavite i ograničite CRM pristup za pojedinačnog korisnika prema njegovoj ulozi
  • Stvorite više, prilagođenih cjevovoda za različite prodajne projekte (ograničeno na jedan cjevovod u besplatnoj verziji)
  • Tuneli unutar cjevovoda koji se automatski premještaju vode cevovodom prema postavljenim kriterijima
  • Prodajni centar s alatima za e-trgovinu za prihvaćanje plaćanja unutar razgovora
  • Internetski generator dokumenata prema postavljenim predlošcima s pravima pristupa
  • Veći broj e-adresa mjesečno iz CRM-a (besplatna verzija omogućava 1.000 e-adresa mjesečno)
  • Pretvorite ponudu u ponudu i račun jednim klikom
  • Više resursa za rezervaciju termina i zakazivanje unutar CRM-a (besplatna verzija ima 6)
  • Google Map i Zoom integracija
  • Opcija za uklanjanje Bitrix24 oznaka iz obrazaca i chata uživo

Obaveštajni podaci o prodaji

sales_intelligence report.jpg

Bitrix24 može pomoći u poboljšanju prodajne inteligencije vaše kompanije. Neki od posebnih alata izvan onih navedenih u CRM-u koji su dostupni samo za nadograđene planove Bitrix24 uključuju:

  • Praćenje poziva
  • Automatsko praćenje internetskog oglašavanja, izračunavanje ROI-a sa Facebooka, Adwords-a, SEO-a itd.
  • Automatsko praćenje offline oglašavanja putem televizijskih oglasa, bilborda, štampanih oglasa itd.
  • Izvještaj nadovezujući se na markere inteligencije prodaje
  • Analiza ključnih riječi

Kontakt centar

crm dodatak call.jpg

Koristite najbolje alate za održavanje kontakta sa svojim kupcima i timovima. Uključeno u besplatnu verziju Bitrix24, kompanije će pronaći:

  • Integracija i upravljanje društvenim mrežama i glasnicima
  • CRM obrasci za bolje hvatanje olova
  • Dodatak za web stranicu
  • Mogućnosti chata uživo
  • 1 postavka otvorenog kanala
  • Zatražite kontakt podatke
  • Opcije automatskog odgovora

Neke funkcije koje trebate nadograditi da biste koristili su:

  • Ugrađena telefonija i SIP konektori za integraciju nezavisnih proizvođača
  • Pohrana kopija e-pošte
  • Widget za povratni poziv
  • Praćenje poziva
  • Neograničena podešavanja otvorenih kanala
  • Usmjerite chat na sav način distribucije za najbrže vrijeme odgovora
  • Konzervirani odgovori na česta pitanja
  • Prenesite razgovore s jednog kanala na drugi
  • Analitički izvještaji za kanale i statistiku kanala

Zadaci i projekti

učesnici.jpg

Stvaranje projekata u okviru platforme Bitrix24 pomaže menadžerima da nadgledaju njihov završetak. Oni mogu projekt razbiti na dijelove i dodijeliti ga članovima tima i dobiti ažuriranja o ostvarenom napretku. Mnoge značajke za pomoć u upravljanju zadacima i projektima uključene su u besplatnu verziju.

  • Neograničen broj zadataka i projekata
  • Planer za organizaciju zadataka i hronološki redoslijed za izvršenje
  • Stvorite podzadate u okviru zadataka
  • Napravite kontrolne liste i podsjetnike radi boljeg popunjavanja
  • Integracija s CRM-om, kalendarima, pogonom i ukupnim tijekom posla
  • Pošaljite e-poštu na kreiranje zadatka i obrnuto
  • Mobilni zadaci za iOS i Android
  • Gantt karte i Kanban koriste za vizuelni nadzor
  • Pratite vrijeme za pojedinačne zadatke
  • Postavite vlasnike i moderatore projekata
  • Izgrađeni izvještaji za analitiku

Nadograđena verzija Bitrix24 za zadatke i projekte uključuje:

  • Postavljanje posmatrača, učesnika i nadzornika na zadatke
  • Sposobnost delegiranja i ocjenjivanja zadataka
  • Izrada prilagođenog polja u predlošcima
  • Dozvole za pristup, uključujući prava na pristup radnoj grupi i projektu
  • Neograničene ovisnosti o zadacima (besplatna verzija ograničena je na 5)
  • Više mogućnosti automatizacije
  • KPI efikasnosti svakog korisnika na vrijeme

Odabir vašeg plana

Ovo je samo nekoliko područja koja pokazuju kako nadogradnja vašeg plana daje više mogućnosti kompanijama. Za mala ili nadolazeća preduzeća mnogi se snalaze koristeći samo besplatnu verziju. Drugi se odlučuju za proširenje svojih softverskih mogućnosti nadogradnjom.

Partneri

Bitrix24 Bloom je službeni Gold Bitrix24 partner u Bosni i HErcegovini, Hrvatskoj, Sloveniji. Mi smo sistemska kuća za integraciju i implementaciju Bitrix24, IT outsourcing i IT savjetovanje. Tim čine stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom. Pouzdani smo partner za naše kupce koji se rado suočavaju s različitim izazovima i primjenjuju ih efikasno i održivo. Kontaktirajte nas za Bitrix24 implementaciju, integraciju, savjete ili obuku na bitrix@bloom.ba ili ovdje:  https://bitrix24.bloom.ba/kontakt/

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!