Skip to main content
vodstvo je CRM objekt koji sadrži podatke (broj telefona, e-mail, web stranica) osobe ili tvrtka koja ima potencijal da postane kupac – to jest, da završi dogovor. Potencijalni klijent je početak postupka, tako da podaci sadržani u potencijalnom klijentu mogu doći iz posjetnice prikupljene na konferenciji, web stranice kompanije ili telefonskog poziva koji dolazi u odjel prodaje.

U Bitrix24 CRM izvještajima o potencijalnim klijentima može se lako voditi, odražavajući ukupan iznos novih potencijalnih klijenata, uspješno pretvorenih u kontakte ili kompanije, one na kojima menadžeri prodaje trenutno rade ili potencijalni kupci završavaju kao „smeće“. Aktivnosti izvještaja o voditeljima prodaje prikazane su i u izvještaju. Vodi knjigovodstvo pomaže u procjeni marketinških napora s jedne, a s druge strane efikasnosti rada prodajnog tima.

1. Polja obrasca za potencijalne klijente

Statusi: potencijalnim klijentima mogu se dodijeliti različiti statusi koji određuju kako će potencijalni klijenti napredovati kroz CRM. U jednom će trenutku potencijalni klijent biti uklonjen iz sistema (smeće) ili pretvoren u kontakt, kompaniju ili ugovor ( više o statusima ).

Prilika: procijenjeni iznos potencijalne prodaje (imajte na umu kada dodate proizvode u obrazac za potencijalnog klijenta – ukupan iznos dodanih proizvoda automatski se zamjenjuje u polju mogućnosti).

Izvor: izvor odakle dobijate trag. Ove informacije pomažu pratiti odakle vam najveća količina novih potencijalnih klijenata i na kojim kanalima se može raditi.

Kontakt podaci: kontakti vodiča – adresa e-pošte, datum rođenja, adresa itd.

Mogući proizvodi: proizvodi koji potencijalne kupce zanimaju zbog primarne ocjene.

2. Prilagođena polja : dodajte prilagođena polja niza, broja, datoteke, vremena i datuma ili tipa liste.

 

3. Pogledi potencijalnih klijenata  prebacivanje između prikaza liste , kanbana ili prikaza izvještaja.

4. Filtriranje potencijalnih kupaca:  koristite opcije pretraživanja i filtriranja iznad liste potencijalnih kupaca da biste ih kategorizirali ili grupirali prema određenom parametru (npr. Vrijeme stvoreno).

5. Kontrola duplikata: potražite duplikate prema punom imenu, nazivu kompanije ili e-mailu.

6. Dodajte aktivnosti i provjerite povijest:  dodajte nove zadatke, e-poštu, pozive, posjete, sastanke ili prošle događaje svojim potencijalnim klijentima. Možete ih provjeriti pod svaku elektrodu ili pronađite sve je ktivnosti pod CRM> Aktivnosti, a sva historija pod CRM> Povijest.

7. Surađujte na potencijalnim klijentima: koristite stream aktivnosti potencijalnih kupaca da biste razgovarali o potencijalnim klijentima i dijelili datoteke.

8. Automatizirajte potencijalne kupce:  pokrenite poslovne procese ili dodajte pravila i okidače automatizacije potencijalnim kupcima.

9.  Izvještaji o potencijalnim kupcima: u Bitrix24 možete pronaći dvije mogućnosti za dobivanje izvještaja o potencijalnim kupcima:

  • prebacite se na prikaz izvještaja odjeljka potencijalnih kupaca i vidjet ćete svijetle nadzorne ploče.
    Kako raditi s potencijalnim kupcima 1
  • idite na CRM> Izvještaji i pronađite dostupna 3 pripremljena izvještaja o potencijalnim kupcima:- Vodi po menadžeru:  izvještaj prikazuje prihod primljen kao zbroj plaćenih računa izdatih od strane pojedinih menadžera prodaje. Prikazuje se i ukupan iznos otkazanih računa.
    – Vodi po statusima: pokazuje koliko je potencijalnih kupaca u svakom od statusa
    – Vodi po izvorima: prikazuje dolazne potencijalne kupce po izvoru potencijala i uspoređuje kvalitet potencijalnih kupaca koristeći omjer pretvorbe za svaki izvor.

Mogu se kreirati novi prilagođeni izvještaji ili kopirati i urediti bilo koji od postojećih izvještaja.

Načini za dodavanje potencijalnih kupaca u Bitrix24

– Ručno: uz pomoć kartice „dodaj“. Jedino potrebno polje za novog potencijalnog klijenta je “ime potencijalnog klijenta” (ime potencijalnog klijenta nije isto kao ime i prezime ili potencijalno ime potencijalnog klijenta, ime potencijalnog klijenta može biti ono što ste odlučili da ga pozovete radi lakše navigacije; odjeljak za kontakt informacije u novim potencijalnim kupcima sadrži posebna polja za to)

Kako raditi s potencijalnim kupcima 2

– Uvoz: ako već imate listu potencijalnih klijenata, možete je uvesti u Bitrix24 u CSV formatu ili koristiti jednu od Marketplace aplikacija :

Kako raditi s potencijalnim kupcima 3

Ako ne znate kako bi trebala izgledati datoteka za uvoz, možete preuzeti uzorak sa Bitrix24:

Kako raditi s potencijalnim kupcima 4

– Automatski:

  • koristeći integraciju sa Webmail-om
  • koristeći CRM web obrasce
  • koristeći integraciju telefonije
  • koristeći otvorene kanale
  • koristeći Widget web stranice

Partneri

Bitrix24 Bloom je službeni Gold Bitrix24 partner u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji. Mi smo sistemska kuća za integraciju i implementaciju Bitrix24, IT outsourcing i IT savjetovanje. Tim čine stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom. Pouzdani smo partner za naše kupce koji se rado suočavaju s različitim izazovima i primjenjuju ih efikasno i održivo. Kontaktirajte nas za Bitrix24 implementaciju, integraciju, savjete ili obuku na bitrix@bloom.ba ili ovdje:  https://bitrix24.bloom.ba/kontakt/

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!