Skip to main content
Kako uspjeti 2021

Dragi korisnici i prijatelji Bitrix24,

Evo naših savjeta i trikova kako postići veliki uspjeh 2021. godine:

1. Ojačajte svoje virtualne vještine

Svijet je sada više ovisan o internetskim tehnologijama nego ikad. To znači da se povećava i važnost naših virtualnih vještina.

Ako želimo ostati konkurentni i učiniti svoje poslovanje doista uspješnim na mreži, to su vještine koje je potrebno prvo obučiti 2021. godine – kako za vlasnike preduzeća, tako i za njihove zaposlene.

  • Sposobnost proaktivnog upravljanja interakcijama zasnovanim na medijima
  • Sposobnost uspostavljanja komunikacijskih normi
  • Sposobnost stvaranja socijalnog odnosa sa kolegama
  • Sposobnost demonstriranja saradnje

Zbog činjenice da nisu svi inherentno izvrsni u virtuelnom radu, vlasnici preduzeća trebali bi izgraditi nešto što se naziva „virtualna inteligencija“, što je skup strategija i ponašanja uspostavljenih na radnom mjestu.

Virtualna inteligencija

Ovisno o određenoj situaciji, virtualna inteligencija može uključivati ​​različite stvari, ali za većinu preduzeća to će biti sljedeće:

  • Uspostavljanje pravila angažmana za virtualne interakcije
  • Izgradnja i održavanje povjerenja

Pređimo na svaku od gore spomenutih komponenata i detaljno ih proučimo.

Pravila angažovanja

Kad se ljudi nađu na daljinskom radu (posebno prvi put), ta činjenica često pogrešno navodi određene ljude da vjeruju da je to neka vrsta načina na koji ne vrijede stroga pravila. Naravno, ovo ne može biti dalje od istine.

Ova zabluda proizlazi iz činjenice da rad u fizičkom uredu stvara atmosferu s unaprijed utvrđenim, zajedničkim pravilima koja se ne moraju podučavati, jer ih većina ljudi već zna.

Zbog toga je od vitalne važnosti uspostaviti sličan skup pravila i za rad na daljinu i dati ih zapisati kako bi se svaki zaposlenik mogao upoznati s tim pravilima.

Sada sama pravila nisu toliko komplicirana i uglavnom se vrte oko komunikacije i alata koje koristite, na primjer:

  • Koje komunikacijske alate u kojim situacijama koristiti (e-pošta za službene dokumente, chat za manja izdanja, video poziv za hitna pitanja, video konferencija za sastanke itd.)
  • Koje je najbolje vrijeme za povezivanje (npr. Sastanak za planiranje svakog ponedjeljka, dnevni sastanak za pregled u 17 sati itd.)
  • Kako čuvati, uređivati ​​i dijeliti informacije (ovdje je glavno pravilo “što manje alata koristite, to bolje”)

U idealnom slučaju, sve vaše komunikacije, datoteke i interakcije trebaju se obavljati putem jednog alata ili ekosistema . To je jedini način da se postigne maksimalna efikasnost i produktivnost.

Izgradnja i održavanje povjerenja

Jedna od najvećih opasnosti rada na daljinu je nedostatak druženja, što u konačnici dovodi do nedostatka povjerenja. Da biste nadoknadili nemogućnost komunikacije licem u lice, pokušajte uspostaviti neformalniju atmosferu tokom internetskih sastanaka.

Postavljanje jednostavnih pitanja poput “kakav je bio vikend svima” ili poticanje zaposlenika da podijeli neke od svojih ličnih vijesti i novosti odličan je način za unošenje društvenog elementa u vašu svakodnevnu komunikaciju.

Drugi način rješavanja ovog problema bio bi uspostavljanje takozvanih „neformalnih sastanaka“ na kojima se neće raspravljati o pitanjima vezanim za posao, a vaši zaposlenici mogu brbljati o onome što im se sviđa, razmjenjivati ​​smiješne slike, dijeliti vijesti itd. Jedan-dva sastanka poput to bi tjedno trebalo biti više nego dovoljno da se zadovolji potreba za malim razgovorima.

Prenesite svoje poslovanje na mrežu

Što se tiče rada na daljinu i uspostavljanja čvrstih temelja za uspjeh vašeg poslovanja 2021. godine, još jedan važan faktor je osiguravanje da imate sve prave alate za efikasnu prodaju na mreži.

Godine 2020. zabilježili smo veliki porast internetske kupovine i prodaje (prema izvještaju IBIS-a , prodaja internetskih namirnica bila je industrija sa najviše rasta u SAD-u, sa porastom prihoda od 74,5%).

Čak i ako vaše trenutno poslovanje nije prvotno bilo namijenjeno mreži, svakako biste trebali pokušati 2021. godine – u mnogim je područjima puno neiskorištenog potencijala.

Mala preduzeća sada imaju toliko mogućnosti da naprave internet trgovinu u samo nekoliko klikova i počnu primati narudžbe istog dana. Mogu čak prihvatiti plaćanja i isporučivati ​​proizvode koristeći samo pametni telefon. Iskustvo kupovine usmjereno na kupca već je sadašnjost i najbliža budućnost e-trgovine.

2. Usredotočite se na svoje zdravlje

Godina 2020. još jednom je dokazala koliko je presudno paziti na sebe i dobro paziti na svoje zdravlje. Ako želite uspjeti 2021. godine, morate početi obraćati još više pažnje na vlastitu dobrobit i dobrobit svojih zaposlenih.

Kad kažemo “zdravlje”, to ne znači samo tijelo već i um. Mentalno zdravlje je jednako važno kao i fizičko, posebno kada je riječ o upravljanju ljudima.

Evo nekoliko osnovnih savjeta koji će vam trebati da biste bili zdravi i produktivni tokom 2021. godine.

Provedite više vremena vani

Ne ostani stalno kod kuće. Pokušajte izići povremeno: napravite neke vježbe, dugo šetajte parkom ili jednostavno trčite ujutro – ti sićušni napori s vremenom će se isplatiti jer ćete se početi osjećati puno bolje.

Meditirajte

Meditacija nije neka složena tehnika koja je dostupna samo odabranima. U osnovi, to je način da očistite svoj um i riješite ga se svih nepotrebnih ili štetnih misli – poput detoksikacije tijela.

Potrebno je samo 10-15 minuta dnevno i ne uključuje ništa drugo osim sjedenja u udobnom položaju i usredotočenosti na polako i ravnomjerno disanje. Pokušajte to vježbati jednom dnevno nekoliko tjedana i zajamčeno ćete vidjeti nevjerojatne rezultate – sve misli u glavi postat će jasnije i počet ćete brzo dobivati ​​nove ideje.

Loše navike

Pored dobro poznatih loših navika koje svi znaju, željeli smo dodati još nekoliko. Možda nisu toliko očigledni kao pušenje, piće ili jesti nezdravu hranu, ali svejedno ih treba smatrati jednako destruktivnima.

Jedna od takvih loših navika je gledanje i / ili čitanje previše vijesti. Pokušajte ograničiti dnevni unos vijesti – slično kao što biste to radili s ugljikohidratima ili mastima. Smatrajte to dijetom za svoj um.

3. Ciljevi i planiranje

Radi na ličnom i poslovnom nivou. U vremenima neizvjesnosti, najbolji način da krenete naprijed i ne skrenete s izabranog puta je ako imate plan i slijedite ga religiozno.

To se posebno odnosi na vlasnike i menadžere preduzeća. Zakažite sve što se može zakazati i planirajte sve što je moguće planirati. Podijelite svoje glavne ciljeve na prekretnice i držite svoje prioritete tamo kako biste bili sigurni da se sve lijepo odvija. Budite čovjek s planom i ljudi će vam bezrezervno vjerovati.

Iz poslovne perspektive, ostati organiziran znači zadržati sve svoje zadatke i projekte na jednom mjestu gdje im svaki zaposlenik može pristupiti i slobodno raditi s njima. Ako još uvijek ne koristite alat za upravljanje zadacima / projektima, ozbiljno propuštate puno mogućnosti.

4. Sreća i dobrobit

Konačno, ne mora se sve raditi. Profesionalni uspjeh teško je postići ako u nama nema mira i harmonije. Da bismo vratili taj sklad i vratili mir u našim mislima, moramo više razmišljati o sreći i dobrobiti zaposlenih.

U tom odjelu možete učiniti puno za svoje udaljene radnike:

  • Potaknuti suradnju i projekte izvan posla (posebno ako uključuje faktor konkurencije)
  • Uspostavite timske tradicije i rituale kako biste među svojim pridošlicama nametnuli osjećaj pripadnosti
  • Eksperimentirajte s formatima sastanaka (npr. Određenog dana svi moraju nositi nešto ružičasto ili govoriti s naglaskom. Ove naizgled glupe stvari zaista mogu donijeti malo smiješnog humora i začiniti vam svakodnevnu rutinu)
  • Inicirajte mrežne izazove (koji mogu ili ne moraju biti povezani s vašim poslom – npr. Stvari poput izazova „otpjevaj pjesmu“ ili „vegan za jedan dan“ uvijek su izvrsna zabava)
Želimo vam sve najbolje u 2021. godini!S poštovanjem!

Partneri

Bitrix24 Bloom je službeni Gold Bitrix24 partner u Bosni i HErcegovini, Hrvatskoj, Sloveniji. Mi smo sistemska kuća za integraciju i implementaciju Bitrix24, IT outsourcing i IT savjetovanje. Tim čine stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom. Pouzdani smo partner za naše kupce koji se rado suočavaju s različitim izazovima i primjenjuju ih efikasno i održivo. Kontaktirajte nas za Bitrix24 implementaciju, integraciju, savjete ili obuku na bitrix@bloom.ba ili ovdje:  https://bitrix24.bloom.ba/kontakt/

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!