Skip to main content

Ponekad privatne poruke dobijete na poslovnu adresu e-pošte ili privatne pozive na svoj radni telefon, a informacije o njima automatski se dodaju u CRM. Ali ovi pozivi ili e-poruke nisu od kupaca, pa ne bi trebali doći do CRM-a. U Bitrix24 možete riješiti ovaj problem pomoću alata za iznimke .

iznimke1.png

 

Kako dodati broj telefona ili e-poštu u izuzetke

    • Otvorite CRM > Postavke > Ostalo > Izuzeci.
iznimke2.png

 

    • Kliknite Dodaj na listu da biste dodali novi izuzetak.

 

 

iznimke3.png

 

    • Unesite telefonski broj ili e-adresu koju želite dodati iznimkama. Svoje komentare možete ostaviti pomoću dvotačke. U žutom okviru nalazi se uputstvo.

Gotovo! Pozivi ili e-adrese s ovih brojeva telefona ili adresa e-pošte više se neće dodavati u CRM.

Samo Administrator može dodati kontakte u izuzetke.

 

 

Kako stvoriti novi izuzetak na kartici olova

Izvanrednim slučajevima možete dodati potencijalnog kupca direktno sa kartice potencijalnog klijenta.

 

iznimke5.png

I izuzetaka će se dodati i adresa e-pošte i broj telefona, a ovaj će potencijalni klijent biti izbrisan. Novi potencijalni klijent neće se stvoriti čak i ako primite poziv s ovog broja. Ovo je zaista korisna funkcija ako koristite Ponavljanje potencijala .

Dodavanje izuzetaka u odjeljku “Telefonija”

Samo kliknite vezu u odjeljku Postavke broja i doći ćete do liste izuzetaka.

iznimke6.png

Partneri

Bitrix24 Bloom je službeni Gold Bitrix24 partner u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji. Mi smo sistemska kuća za integraciju i implementaciju Bitrix24, IT outsourcing i IT savjetovanje. Tim čine stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom. Pouzdani smo partner za naše kupce koji se rado suočavaju s različitim izazovima i primjenjuju ih efikasno i održivo. Kontaktirajte nas za Bitrix24 implementaciju, integraciju, savjete ili obuku na bitrix@bloom.ba ili ovdje:  https://bitrix24.bloom.ba/kontakt/

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!