Nova izvješća u CRM analitici

Danas ćemo vam predstaviti još dvije vrste izvještaja u Bitrix24 CRM analitici:

  • Pojedinačni izvještaj o učinku

Pojedinačni izvještaj o učinku analizira iznos svih osvojenih ponuda od strane menadžera prodaje i pomaže vam da rangirate svoje menadžere prodaje prema ovim kriterijima. Podaci iz izvještaja mogu se koristiti za ocjenu rada svakog menadžera prodaje.

Informacije u izvještaju uključuju podatke menadžera prodaje, transakcije u toku, ukupan iznos osvojenih ponuda, prosječan iznos osvojenih ponuda i konverziju.

individualperformance3.jpg

Za više informacija o tome kako pregledati i konfigurirati izvještaj, pogledajte ovaj članak .

  • Izvještaj o najboljim klijentima

Izvještaj o najboljim klijentima prikazuje klijente s najvećim ukupnim iznosom osvojenih ponuda. Podaci iz ovog izvještaja mogu biti korisni, na primjer, prilikom kreiranja programa vjernosti ili davanja ličnih popusta.

Podaci u izvještaju uključuju podatke o klijentima, ukupan iznos ponuda, dobivene ponude, vrijednost i konverziju.

topgrossing3.jpg

Ovi izvještaji pomoći će vam da u potpunosti razumijete preferencije vaših klijenata, donesete ispravne odluke na osnovu preciznih i pouzdanih podataka, osvojite lojalnost klijenata i izgradite dugotrajne odnose s njima.

Leave a Reply

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!