Samoposluživanje zaposlenika u Bitrix24

Bitrix24 dolazi s različitim alatima za samoposluživanje zaposlenika koji ne samo da drastično smanjuju opterećenje HR odjela eliminirajući nepotrebne papire i automatizirajući rutinske HR postupke , već zapravo osnažuju i angažiraju zaposlenike pružajući im veću autonomiju i kontrolu.

Potpuna kontrola nad sopstvenim profilom

Na primjer, zaposlenici u Bitrix24 zaduženi su za vlastite profile , eliminirajući potrebu da vaš HR osoblje pošalje fotografije ili upiše kontaktne podatke za stotine ili hiljade zaposlenih ili im smetaju stalne promjene i ažuriranja osobnih podataka.

Pošto je Bitrix24 informacioni sistem za ljudske resurse izgrađen kao socijalni intranet, on podstiče direktne interakcije između zaposlenih, odeljenja i timova.

Organiziranje zaposlenika uz Bitrix24 1

Automatizacija rutinskih HR procesa

Svi HR dokumenti i obrasci dostupni su na jednoj lokaciji, sprečavajući nepotrebna putovanja u HR ili računovodstveni ured. Budući da su prilagodljivi obrasci zahtjeva integrirani s tijekom rada, nepotrebna papirologija eliminira se kao podnošenje, zahtjevi, odobrenja i obavijesti mogu se elektronički obraditi unutar vaše intraneta. * Dostupno u samostalnim verzijama Bitrix24.

Organiziranje zaposlenika uz Bitrix24 2

Rezervacija sobe za sastanke

Grupni kalendari , e-učenje, upravljanje znanjem , izvješća o radu , radne grupe , interaktivna struktura kompanije , rezervacija soba za sastanke – ova i druga rješenja koja dolaze uz Bitrix24 HRIS pružaju vašim radnicima lak pristup svim alatima potrebnim za uspješnu suradnju s drugima, dok značajno smanjujući radno opterećenje vašeg HR osoblja. * Dostupno u samostalnim verzijama Bitrix24.

Jednom kada isprobate rješenja za samoposluživanje Bitrix24, povratka nema.

Organiziranje zaposlenika uz Bitrix24 3

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!