Pet savjeta za efikasnu upotrebu Bitrix24 CRM web obrazaca

Šta je web obrazac?

Nismo mogli započeti bez odgovarajućeg uvoda. Evo svima jednostavnih objašnjenja za sve koji nisu sasvim upoznati s konceptom web obrasca.Web obrazac (zvan “web obrazac” ili “HTML obrazac” ako ste izbirljiv) dio je web stranice koji je dizajniran za prikupljanje određenih podataka od korisnika koje moraju unijeti i koji se kasnije šalju serveru radi obrada.

Ako ste na internetu bili više od nekoliko sati u životu, sigurno ste vidjeli barem jedan web obrazac. Svi izgledaju manje-više isto – obično je to obrazac koji sadrži nekoliko praznih tekstualnih polja koja se popunjavaju, polja za potvrdu ili radio dugmad. Evo jednog koji bi mogao izgledati neobično poznato:

Snimka zaslona 2021-01-19 u 13.44.25.jpg

U osnovi, bilo koja stranica za kontaktiranje ili registraciju može se smatrati web obrascem. Međutim, nešto nam govori da niste ovdje došli zbog „kontaktiranja“ ili „registracije“ – morate biti zainteresirani za korištenje web obrazaca za marketing. Dobra vijest je da vam web obrasci mogu pomoći i u ovom odjelu – da vidimo kako.

Korištenje web obrazaca za marketing

Marketinški stručnjaci koriste web obrasce u svoje svrhe, od kojih većina ima veze sa:

  • Dobivanje informacija o potencijalnim klijentima (i kasnije korištenje tih podataka)
  • Praćenje narudžbi kupaca i podataka o kupovini
  • Primanje povratnih informacija
  • Hvatanje vodova

Bilo koja vrsta informacija za koju smatrate da vrijedi prikupiti, a vašim kupcima ne smeta pružanje, mogu se i trebaju prikupljati putem web obrazaca.

crm webform 335.jpg

Sada je jedno prikupljanje podataka – također ih trebate pohraniti i njima upravljati na način koji je prikladan i (po mogućnosti) automatiziran do neke mjere. Napokon, sami podaci neće vam donijeti ništa ako ih niste u mogućnosti obraditi i donijeti neke konačne zaključke na koje možete djelovati.

Zbog toga većina preduzeća ne traži samo web obrasce (koji su, u suštini, HTML kod), već uslugu koja će im omogućiti pokretanje cijelog scenarija web obrasca od početka do kraja, uključujući stvari poput:

  • izrada web obrasca (na način koji se zasniva na predlošku, gdje ne morate ništa kodirati, samo napravite nekoliko dorada unaprijed izrađenog predloška web obrasca)
  • potpuna prilagodba (gdje možete promijeniti bilo koji parametar – od boje pozadine do smještaja elemenata)
  • brzo pokretanje (gdje kliknete samo jedno dugme i vaš web obrazac te iste sekunde bude objavljen na vašoj web lokaciji)
  • CRM integracija (kako biste mogli prikupiti podatke o potencijalnim klijentima i automatski ih dodati u svoj CRM)
  • ugrađeno praćenje i analitika (za praćenje vitalnih marketinških statistika kao što su prikazi, CTR, stopa konverzije itd.)

Ne može vam mnogo usluga odjednom pružiti sve ovo bogatstvo funkcionalnosti – a Bitrix24 je slučajno jedan od njih.

Web obrasci u Bitrix24

Budući da je proizvod koji su osmislili marketinški stručnjaci i FOR marketinški stručnjaci, Bitrix24 sadrži web obrasce koji su prema zadanim postavkama integrirani s vlastitim CRM-om, što vama, korisniku, pruža besprijekorno iskustvo.Ovisno o vrsti podataka koje želite prikupiti i gdje biste htjeli smjestiti svoje web obrasce, unutar Bitrix24 možete birati između sljedećih vrsta obrazaca:

  • Obrazac za kontakt

Tipično se koristi u svrhe korisničke službe ili jednostavno za pružanje posjetiocima vaše web lokacije načina da vas organizirano kontaktiraju. Može sadržavati polja kao što su ime, detalji za kontakt i neka neobavezna.

  • Obrazac za registraciju / registraciju

Obavezno za bilo koju web stranicu i / ili internet trgovinu, ovo je nešto što svaki korisnik mora proći prije nego što može kupiti kod vas. Sastavni dio svakog postupka registracije je stvaranje korisničkog računa i spremanje novostvorenih vjerodajnica za povratne posjete.

  • Obrazac za stvaranje olova

Iako se registracija može koristiti i za hvatanje potencijalnih klijenata, obrazac za generiranje potencijalnih kupaca ovu igru ​​podiže na profesionalni nivo. Ovdje bi korisnici obično trebali unijeti svoje lične podatke (ime, firma / organizacija, telefon / e-pošta itd.)

  • Obrazac za narudžbu

Opet, još jedno što morate imati za bilo koju internet prodavnicu ili uslugu. Ovaj obrazac obično sadrži više koraka, poput pružanja podataka o kupcu, detalja o plaćanju, adrese za isporuku itd. Mora se osigurati dodatna zaštita podataka jer su detalji o plaćanju vrsta informacija s kojima ne želite zloupotrijebiti.

  • Obrazac ankete

Ovisno o vrsti ankete, ovaj obrazac može sadržati odgovore na popunjavanje praznih mjesta, višestruki izbor ili jednostavno duge obrasce (ili sve gore navedeno u kombinaciji). Idealan način da saznate više o svojim kupcima.

  • Prilagođeni obrazac

U osnovi, bilo čega drugog što biste mogli smisliti.

Pored svih ovih različitih vrsta web obrazaca, Bitrix24 vam omogućava i da odaberete kako tačno želite da vaš web obrazac bude predstavljen:

  • Ugrađeno na stranicama vaše web lokacije – najčešći izbor
  • Prikazuje se u skočnom prozoru (otvara se samo ako korisnik klikne na dugme / vezu) – izvrsno funkcionira za obrasce za narudžbu
  • Prikazuje se u skočnom prozoru s vremenskim kašnjenjem – iako ga korisnici i pretraživači uglavnom preziru, ova vrsta prezentacije web obrazaca i dalje se koristi u ograničenom kapacitetu

Pogledajmo kako možemo koristiti ove web obrasce kako bi vam zaista pomogli i generirali još više potencijalnih kupaca i prodaja.

Kako efikasnije koristiti Bitrix24 CRM web obrasce

Ljepota web obrazaca u Bitrix24 je u tome što su oni već integrirani sa svim našim uslugama, uključujući CRM, Website Builder i Sales Intelligence. To, u kombinaciji s činjenicom da smo nedavno objavili uglavnom nadograđeni Web For Designer, čini stvaranje web obrazaca lakim, intuitivnim i prilično ugodnim procesom. Evo nekoliko savjeta o tome kako postići maksimalnu efikasnost pomoću svojih web obrazaca u Bitrix24.

1. Teme

Odaberite jednu od naših 5 unaprijed izrađenih tema koje se temelje na najčešćem dizajnu web obrasca iz 2020. To će vam uštedjeti puno vremena pri odabiru pravih boja i / ili fontova. Na primjer, ako se odlučite za strogi, spustimo se poslovnom stilu, pokušajte koristiti poslovnu temu – bez ometajućih elemenata, već samo za osnovne stvari.

crm webform 2 408.jpg

2. Obavezna polja

Označite neka polja obaveznim tako što ćete ih označiti u izborniku web obrasca – ako korisnik pokuša poslati ovaj obrazac bez popunjavanja potrebnih polja (npr. Telefonski broj), obrazac će prikazati relevantnu poruku i zatražiti od korisnika da popuni potrebno polje (a).

potrebno 457.jpg

3. Stvorite CRM entitete povezane sa svojim web obrascima

Budući da su web obrasci u Bitrix24 integrirani s CRM-om, otvara se čitav svijet mogućnosti marketinške automatizacije. Jedna od njih je sposobnost da odredite koji CRM element treba stvoriti kada klijent ispuni vaš web obrazac (potencijalni klijent, kontakt, ponuda ili ponuda).Na primjer, možete imati svakog korisnika koji je kreirao račun na vašoj web lokaciji da se automatski doda u vaš CRM kao potencijalni klijent (jer je to u osnovi ono što oni jesu, iz poslovne perspektive). Novostvoreni CRM unos sadržavat će neke (ili sve) informacije koje vam pružaju posjetitelji web stranice prilikom popunjavanja vašeg web obrasca.

Ne samo to, već možete i da ove novostvorene CRM unose automatski dodijelite jednom (ili nekoliko) vaših prodajnih predstavnika, čime ćete stvoriti kontinuirani, samodostatan tijek rada koji ne zahtijeva bilo koji vaš unos nakon što je postavljen. To bismo željeli nazvati “postavi i zaboravi” – i to je tako dobro, samo moraš probati.

4. Omogućite Google Analytics za svoje web obrasce

Korištenje podataka Google Analytics može vam pružiti mnoštvo informacija o izvedbi vašeg web obrasca i potencijalnim idejama za poboljšanje stope konverzije.Pomoću Bitrix24 CRM web obrazaca možete lako povezati Google Analytics sa bilo kojim od vaših web obrazaca i odmah početi sakupljati marketinške podatke koji se mogu iskoristiti!

Sve što morate učiniti je pružiti svoj Google Analytics ID u obrascu za izradu web obrasca (izvinite na neizbježnoj igri riječi). Ako je obrazac objavljen na vašoj web lokaciji, a već koristite Google Analytics, događaji i ciljevi automatski će se registrirati.

5. Opcija povratnog poziva

Ovo je zlatno! Ako želite da vaši prodajni zastupnici rade na klijentu odmah nakon podnošenja web obrasca, samo uključite opciju povratnog poziva u ovaj obrazac.
Na taj će način vaši klijenti dobiti priliku da odmah stupe u kontakt s vašim poslovanjem, povećavajući tako vaše šanse za uspješan posao.

Zaključak

Ovo je bio brzi pregled najefikasnijih načina rada s Bitrix24 CRM web obrascima. Nadamo se da će vam ove informacije biti korisne i isprobati neke (ili sve) naše savjete. Vjerujte nam – ako su već radili za 500 000+ naših klijenata, radit će i za vaše poslovanje.Ako još niste isprobali Bitrix24, sretno! Toliko dobrih stvari spremamo za vas – samo nabavite našu besplatnu verziju koja će vam omogućiti pristup svim značajkama CRM web obrasca koje smo ovdje spomenuli u ovom članku. Sretno!

Partneri

Bitrix24 Bloom je službeni Gold Bitrix24 partner u Bosni i HErcegovini, Hrvatskoj, Sloveniji. Mi smo sistemska kuća za integraciju i implementaciju Bitrix24, IT outsourcing i IT savjetovanje. Tim čine stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom. Pouzdani smo partner za naše kupce koji se rado suočavaju s različitim izazovima i primjenjuju ih efikasno i održivo. Kontaktirajte nas za Bitrix24 implementaciju, integraciju, savjete ili obuku na bitrix@bloom.ba ili ovdje:  https://bitrix24.bloom.ba/kontakt/

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!