Postupak implementacije CRM-a

Postupak implementacije CRM-a 1

Analiza i optimizacija pojedinačnih prodajnih procesa – Prvo morate pogledati prodajne procese u vašoj kompaniji. Obavezno se posavjetujte sa stručnjakom koji ima iskustva u području CRM-a. Zapitajte se gdje su rezerve za povećanje poslovnih rezultata? Uzmite list papira i olovku, prošetajte među kolegama i pitajte ih kako rade, kako komuniciraju s postojećim i potencijalnim klijentima. Gdje su problemi u komunikaciji? Konstantno postavljajte pitanje: Da li dovoljno dobro komuniciramo sa svojim klijentima? Znamo li za sve otvorene poslovne prilike na tržištu i njihov prioritet u kompaniji? Jesmo li uspješno slijedili svoje ciljeve? Jednom kada dobijete potpunu sliku kompanije, moći ćete jednostavnije definirati zahtjeve za funkcionalnošću predstavljenog CRM-a.

Odabir pravog partnera za implementaciju CRM – Na tržištu postoji mnogo različitih pružatelja CRM rješenja, pojam CRM pojavljuje se u različitim kontekstima, pa prije nego što odaberete, provjerite odgovara li Vašim zahtjevima. Savjetujemo vam da pri odabiru uzmete u obzir reference, a posebno budite oprezni kod odgovora podrške, mogućnosti usavršavanja (bez ikakvih troškova), mogućnosti obrazovanja i mogućnosti stručnog savjeta za poboljšanja.

Postavite raspored – Koordinirajte ovaj korak s izvođačem. Obično je potrebno odrediti do kada ćete pripremiti postojeće podatke za ulazak u program, pripremiti popis korisnika, započeti edukaciju korisnika itd.

Implementacija CRM rješenja – Velika većina klijenata zadovoljna je osnovnim CRM funkcionalnostima iz osnovnih paketa pripremljenih za krajnjeg korisnika. Ako su vaši procesi u skladu s procesima koje podržava CRM izvođač, implementacija može biti vrlo brza, u trajanju od nekoliko radnih dana. Ako se podaci uređuju, ponekad je CRM aplikacija spremna za rad za nekoliko sati. Ako se odlučite za složeniju implementaciju CRM rješenja, kao što su npr. integracija sa računovodstvenim (ERP) sistemom ili primjena prilagođenih funkcionalnosti može trajati od jedne sedmice do nekoliko mjeseci. Osnovna implementacija zahtijeva najviše vremena za pripremu i uvoz podataka iz postojećih sistema u novi CRM. Pod tim podrazumijevamo podatke o svojim kupcima, kontaktima, mogućnostima …

Edukacija korisnika – smatramo da je ovaj korak najvažniji. U mnogim slučajevima zaposleni u kompaniji nisu zadovoljni vijestima, posebno onima koje mijenjaju način rada. Važno je da se CRM predstavi svim korisnicima kao alat kako bi im pomogli, što je i njegova svrha. Edukaciju za korisnike možete sami izvesti ili pozvati odabranog dobavljača koji korisnicima predstavlja individualne funkcije.

Nakon perioda upotrebe, savetujemo vam da razgovarate sa izvođačem radova, podijelite sa njim svoja iskustva i razgovaramo o dodatnim mogućim poboljšanjima. Vrlo je važno da ne zaboravite slušati kolege, korisnike CRM softvera. Pojedinci na određenom radnom mjestu najbolje znaju svoj posao; i manje prilagodbe aplikacije mogu znatno olakšati njihov rad i tako poboljšati cjelokupni radni proces

Leave a Reply

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!