Skip to main content
Potpuno upravljanje prepiskom e-pošte putem Bitrix24-ovog CRM-a

Bitrix24-ov CRM upravlja prepiskom e-pošte s kontaktima, kompanijama i potencijalnim klijentima i može primati i dodavati dolaznu e-poštu odgovarajućem CRM objektu ili zapisu.

Slanje poruka iz CRM-a

Slanje e-pošte iz CRM-a može se obaviti pojedinačno ili skupno, datoteke se mogu priložiti porukama i mogu se implementirati unaprijed izrađeni predlošci.

f1df660c46e867d96ec106490be390f7.png

Takva se prepiska sprema kao događaj u danom CRM elementu, bilo da se radi o potencijalnom klijentu, kompaniji ili kontaktu.

44816d05eb8254f7b9719cba5f965619.png

Ne trebaju se konfigurirati dodatne postavke da bi ovaj sistem interakcije s kontaktima funkcionirao – sve dok su adrese e-pošte kontakta i menadžera prodaje tačne, svu e-poštu će poslati Bitrix24.

Spremanje dolazne e-pošte u CRM

Bitrix24 takođe omogućava primanje i spremanje dolaznih e-poruka – koristeći našu tehnologiju za integraciju e-pošte Send & Save. Na primjer, menadžer prodaje šalje e-poruku potencijalnom klijentu iz CRM-a, a zatim odgovara na e-poštu. Ovaj će odgovor biti dodat glavnom zapisu u CRM-u. Dakle, sva korespondencija e-pošte s potencijalnim klijentima i kontaktima može se čuvati u CRM-u i pregledati u bilo kojem trenutku od strane korisnika s odgovarajućim dozvolama za pristup.

854b1f51549a4e425f976a40fe6406b5.png

Da biste implementirali ovaj način rukovanja e-poštom, trebali biste dodijeliti adresu e-pošte svom CRM-u, na primjer, CRMsales@your_company.com , za prijem e-pošte.

Kada menadžer prodaje pošalje i pošalje e-poštu iz CRM-a, poruci se dodaje poseban kod (bilo u tijelu ili u temi – ovisno o postavci), a polje ‘odgovoriti’ popunjava se e-poštom e-pošte CRM. Kada potencijalni klijent ili klijent odgovori na poruku, e-pošta ide menadžeru prodaje i šalje se u ulaznu poštu CRM-a. CRM povremeno prikuplja poruke u ovoj pristigloj pošti i pomoću koda određuje kojem zapisu treba dodati e-poštu.

Lokacija za postavljanje adrese e-pošte za CRM nalazi se u CRM> Postavke> Šalji i spremi integraciju na vašem Bitrix24 portalu.

e9570b300fa39edd05152fcc86ae778e.png

Izbriši poruke sa servera kada se isporuče – ova opcija briše poruke u prijemnom sandučetu CRM-a nakon što su obrađene. Ne preporučujemo ovu opciju ako se poštansko sanduče koristi za poruke koje nisu CRM, jer se sve poruke brišu, bilo da su namijenjene CRM-u ili ne.

Stvorite potencijalnog kupca za nepoznatog pošiljatelja – ako e-pošta dođe u pristiglu poštu CRM-a i ne može se identificirati kao da pripada postojećem zapisu, stvorit će se novi potencijalni klijent s imenom „Lead from …“

u bloku „Filtriranje dolaznih poruka po temi…“ , napredni korisnici mogu postaviti vlastita pravila u vezi s pravilnom formulacijom servisnih kodova.

PS Sada možete koristiti više adresa e-pošte na jednom Bitrix24 računu. Molimo pročitajte naš novi post na blogu o novim opcijama integracije e-pošte za Bitrix24 CRM .

Partneri

Bitrix24 Bloom je službeni Gold Bitrix24 partner u Bosni i HErcegovini, Hrvatskoj, Sloveniji. Mi smo sistemska kuća za integraciju i implementaciju Bitrix24, IT outsourcing i IT savjetovanje. Tim čine stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom. Pouzdani smo partner za naše kupce koji se rado suočavaju s različitim izazovima i primjenjuju ih efikasno i održivo. Kontaktirajte nas za Bitrix24 implementaciju, integraciju, savjete ili obuku na bitrix@bloom.ba ili ovdje:  https://bitrix24.bloom.ba/kontakt/

Digitalizirajte Vaše Poslovanje

error: Upozorenje: Ovaj sadrzaj je zasticen!!